«Amors», de Pere Anglas. Intèrprets: Pol Martínez, Clara Bellavista, David Pruna, Nerea Ferrer i Raquel Ayllón. Música peça principal: Clara Peya. Disseny de llums: Dani Gener. Espai escènic: Carlota Masvidal. Producció executiva: Vania Produccions. Assessorament en diversitat sexual i de gènere: Abel Huete. Ajudanta de direcció: Minerva Prat. Direcció musical: Nil Bofill. Director: Pere Anglas. Teatre Gaudí Barcelona (TGB), Barcelona, 31 març 2022.
L'ambientació és neorural. I la trama de la qual és autor l'actor, director, guionista i escriptor literari Pere Anglas (Mataró, 1966) té tots els ingredients d'un guió de comèdia d'influència “indie” i també del cinema francès més amable, però passat pel filtre de la mirada catalana amb una banda sonora inclosa d'algunes peces de grups musicals del boom català dels noranta i alguna altra peça inèdita com la de Clara Peya, «I seguim...» «Amors» és una comèdia que va arrencar fa un any al Maresme, d'on són tant l'autor com els intèrprets que han passat per l'Aula de Teatre de Mataró, entre altres escoles escèniques. «Amors» és una comèdia jove i atrevida, sense pèls a la llengua, que obre de bat a bat les portes de l'armari de la diversitat sexual i de gènere. No és agosarat dir que «Amors» té totes les possibilitats de convertir-se en un guió de comèdia cinematogràfica. Atenció, doncs, cineastes de nova fornada —Escac dixit!— i també distribuïdors teatrals de sales sense prejudicis perquè aquesta és una comèdia que, ara al Teatre Gaudí Barcelona, pot tenir corda per temps, si els déus volen i els integrants de la companyia poden... [+ crítica]