skip to main
|
skip to sidebar
Clip de Teatre
Revista d'actualitat i crítica teatral
24 de juliol 2012
Un Grec amb targeta SIM(ó)
Article d'opinió d'Andreu Sotorra sobre el balanç del Festival d'Estiu de Barcelona, Grec 2012, el primer sota la direcció de Ramon Simó
[+ opinió]
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Explora aquest bloc
Presentació
Aquest blog és només un tast de la revista digital «Clip de teatre» que podeu visualitzar
des d'aquesta connexió
amb tot el seu contingut o també clicant en les icones de [+ crítica] de cadascun dels titulars.
ANDREU SOTORRA
Crítica literària
Barcelona, Països Catalans
Catalan Writer and Journalist
Visualitza el meu perfil complet
Segueix-me a
Segueix-me a
Arxiu del blog
►
2024
(107)
►
de novembre
(7)
►
d’octubre
(10)
►
de setembre
(9)
►
d’agost
(2)
►
de juliol
(12)
►
de juny
(12)
►
de maig
(8)
►
d’abril
(15)
►
de març
(10)
►
de febrer
(12)
►
de gener
(10)
►
2023
(123)
►
de desembre
(7)
►
de novembre
(9)
►
d’octubre
(12)
►
de setembre
(6)
►
de juliol
(17)
►
de juny
(11)
►
de maig
(14)
►
d’abril
(10)
►
de març
(14)
►
de febrer
(11)
►
de gener
(12)
►
2022
(107)
►
de desembre
(17)
►
de novembre
(10)
►
d’octubre
(12)
►
de setembre
(11)
►
de juliol
(6)
►
de juny
(9)
►
de maig
(8)
►
d’abril
(8)
►
de març
(12)
►
de febrer
(7)
►
de gener
(7)
►
2021
(82)
►
de desembre
(5)
►
de novembre
(9)
►
d’octubre
(14)
►
de setembre
(5)
►
d’agost
(3)
►
de juliol
(6)
►
de juny
(9)
►
de maig
(11)
►
d’abril
(7)
►
de març
(5)
►
de febrer
(3)
►
de gener
(5)
►
2020
(80)
►
de desembre
(8)
►
d’octubre
(5)
►
de setembre
(6)
►
de juliol
(21)
►
de juny
(1)
►
de maig
(1)
►
d’abril
(1)
►
de març
(7)
►
de febrer
(17)
►
de gener
(13)
►
2019
(168)
►
de desembre
(13)
►
de novembre
(18)
►
d’octubre
(10)
►
de setembre
(11)
►
d’agost
(1)
►
de juliol
(35)
►
de juny
(7)
►
de maig
(12)
►
d’abril
(16)
►
de març
(14)
►
de febrer
(17)
►
de gener
(14)
►
2018
(216)
►
de desembre
(13)
►
de novembre
(22)
►
d’octubre
(16)
►
de setembre
(15)
►
d’agost
(3)
►
de juliol
(62)
►
de juny
(12)
►
de maig
(13)
►
d’abril
(12)
►
de març
(18)
►
de febrer
(17)
►
de gener
(13)
►
2017
(191)
►
de desembre
(13)
►
de novembre
(12)
►
d’octubre
(17)
►
de setembre
(10)
►
d’agost
(4)
►
de juliol
(39)
►
de juny
(11)
►
de maig
(20)
►
d’abril
(14)
►
de març
(16)
►
de febrer
(21)
►
de gener
(14)
►
2016
(230)
►
de desembre
(19)
►
de novembre
(25)
►
d’octubre
(25)
►
de setembre
(10)
►
d’agost
(3)
►
de juliol
(31)
►
de juny
(8)
►
de maig
(15)
►
d’abril
(19)
►
de març
(25)
►
de febrer
(28)
►
de gener
(22)
►
2015
(224)
►
de desembre
(22)
►
de novembre
(21)
►
d’octubre
(22)
►
de setembre
(12)
►
d’agost
(2)
►
de juliol
(46)
►
de juny
(8)
►
de maig
(12)
►
d’abril
(19)
►
de març
(17)
►
de febrer
(26)
►
de gener
(17)
►
2014
(164)
►
de desembre
(12)
►
de novembre
(21)
►
d’octubre
(18)
►
de setembre
(14)
►
d’agost
(2)
►
de juliol
(30)
►
de juny
(6)
►
de maig
(13)
►
d’abril
(7)
►
de març
(13)
►
de febrer
(12)
►
de gener
(16)
►
2013
(117)
►
de desembre
(9)
►
de novembre
(3)
►
d’octubre
(12)
►
de setembre
(6)
►
d’agost
(4)
►
de juliol
(8)
►
de juny
(5)
►
de maig
(16)
►
d’abril
(14)
►
de març
(14)
►
de febrer
(11)
►
de gener
(15)
▼
2012
(149)
►
de desembre
(21)
►
de novembre
(19)
►
d’octubre
(22)
►
de setembre
(11)
▼
de juliol
(6)
«Campanades de boda». Idea i guió de Jordi Milán. ...
«Bésame mucho. El musical de las pasiones». Idea o...
Un Grec amb targeta SIM(ó)
Festival Grec 2012
«Dubte», de John Patrick Shanley. Traducció de Joa...
«Senyoreta Júlia», de Patrick Marber, a partir de ...
►
de juny
(1)
►
de maig
(10)
►
d’abril
(14)
►
de març
(15)
►
de febrer
(18)
►
de gener
(12)
►
2011
(126)
►
de desembre
(14)
►
de novembre
(12)
►
d’octubre
(22)
►
de setembre
(9)
►
de juliol
(2)
►
de juny
(5)
►
de maig
(13)
►
d’abril
(4)
►
de març
(14)
►
de febrer
(14)
►
de gener
(17)
►
2010
(93)
►
de desembre
(9)
►
de novembre
(14)
►
d’octubre
(19)
►
de setembre
(12)
►
de juliol
(15)
►
de juny
(24)