skip to main
|
skip to sidebar
Clip de Teatre
Revista d'actualitat i crítica teatral
14 de setembre 2012
Catalunya aixeca el teló 2012-2013
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Explora aquest bloc
Presentació
Aquest blog és només un tast de la revista digital «Clip de teatre» que podeu visualitzar
des d'aquesta connexió
amb tot el seu contingut o també clicant en les icones de [+ crítica] de cadascun dels titulars.
ANDREU SOTORRA
Crítica literària
Barcelona, Països Catalans
Catalan Writer and Journalist
Visualitza el meu perfil complet
Segueix-me a
Segueix-me a
Arxiu del blog
►
2024
(107)
►
de novembre
(7)
►
d’octubre
(10)
►
de setembre
(9)
►
d’agost
(2)
►
de juliol
(12)
►
de juny
(12)
►
de maig
(8)
►
d’abril
(15)
►
de març
(10)
►
de febrer
(12)
►
de gener
(10)
►
2023
(123)
►
de desembre
(7)
►
de novembre
(9)
►
d’octubre
(12)
►
de setembre
(6)
►
de juliol
(17)
►
de juny
(11)
►
de maig
(14)
►
d’abril
(10)
►
de març
(14)
►
de febrer
(11)
►
de gener
(12)
►
2022
(107)
►
de desembre
(17)
►
de novembre
(10)
►
d’octubre
(12)
►
de setembre
(11)
►
de juliol
(6)
►
de juny
(9)
►
de maig
(8)
►
d’abril
(8)
►
de març
(12)
►
de febrer
(7)
►
de gener
(7)
►
2021
(82)
►
de desembre
(5)
►
de novembre
(9)
►
d’octubre
(14)
►
de setembre
(5)
►
d’agost
(3)
►
de juliol
(6)
►
de juny
(9)
►
de maig
(11)
►
d’abril
(7)
►
de març
(5)
►
de febrer
(3)
►
de gener
(5)
►
2020
(80)
►
de desembre
(8)
►
d’octubre
(5)
►
de setembre
(6)
►
de juliol
(21)
►
de juny
(1)
►
de maig
(1)
►
d’abril
(1)
►
de març
(7)
►
de febrer
(17)
►
de gener
(13)
►
2019
(168)
►
de desembre
(13)
►
de novembre
(18)
►
d’octubre
(10)
►
de setembre
(11)
►
d’agost
(1)
►
de juliol
(35)
►
de juny
(7)
►
de maig
(12)
►
d’abril
(16)
►
de març
(14)
►
de febrer
(17)
►
de gener
(14)
►
2018
(216)
►
de desembre
(13)
►
de novembre
(22)
►
d’octubre
(16)
►
de setembre
(15)
►
d’agost
(3)
►
de juliol
(62)
►
de juny
(12)
►
de maig
(13)
►
d’abril
(12)
►
de març
(18)
►
de febrer
(17)
►
de gener
(13)
►
2017
(191)
►
de desembre
(13)
►
de novembre
(12)
►
d’octubre
(17)
►
de setembre
(10)
►
d’agost
(4)
►
de juliol
(39)
►
de juny
(11)
►
de maig
(20)
►
d’abril
(14)
►
de març
(16)
►
de febrer
(21)
►
de gener
(14)
►
2016
(230)
►
de desembre
(19)
►
de novembre
(25)
►
d’octubre
(25)
►
de setembre
(10)
►
d’agost
(3)
►
de juliol
(31)
►
de juny
(8)
►
de maig
(15)
►
d’abril
(19)
►
de març
(25)
►
de febrer
(28)
►
de gener
(22)
►
2015
(224)
►
de desembre
(22)
►
de novembre
(21)
►
d’octubre
(22)
►
de setembre
(12)
►
d’agost
(2)
►
de juliol
(46)
►
de juny
(8)
►
de maig
(12)
►
d’abril
(19)
►
de març
(17)
►
de febrer
(26)
►
de gener
(17)
►
2014
(164)
►
de desembre
(12)
►
de novembre
(21)
►
d’octubre
(18)
►
de setembre
(14)
►
d’agost
(2)
►
de juliol
(30)
►
de juny
(6)
►
de maig
(13)
►
d’abril
(7)
►
de març
(13)
►
de febrer
(12)
►
de gener
(16)
►
2013
(117)
►
de desembre
(9)
►
de novembre
(3)
►
d’octubre
(12)
►
de setembre
(6)
►
d’agost
(4)
►
de juliol
(8)
►
de juny
(5)
►
de maig
(16)
►
d’abril
(14)
►
de març
(14)
►
de febrer
(11)
►
de gener
(15)
▼
2012
(149)
►
de desembre
(21)
►
de novembre
(19)
►
d’octubre
(22)
▼
de setembre
(11)
«Noies de calendari (Calendar Girls)», de Tim Firt...
«Teatro para pájaros», de Daniel Veronese. Direcc...
«Toc Toc», de Laurent Baffie. Adaptació de Jordi G...
«Luces de bohemia», de Ramón María del Valle-Inclá...
«La Sireneta». Basat en el conte de Hans Christian...
«Un viver de perles Broggi». Article d'opinió d'An...
Catalunya aixeca el teló 2012-2013
«La Ventafocs, el musical amb ritme dels 50», de D...
«Stomp» Creació i direcció de Luke Cresswell i Ste...
«Invasió subtil i altres contes», de Pere Calders....
«Cock (polla)», de Mike Bartlett. Traducció de Vio...
►
de juliol
(6)
►
de juny
(1)
►
de maig
(10)
►
d’abril
(14)
►
de març
(15)
►
de febrer
(18)
►
de gener
(12)
►
2011
(126)
►
de desembre
(14)
►
de novembre
(12)
►
d’octubre
(22)
►
de setembre
(9)
►
de juliol
(2)
►
de juny
(5)
►
de maig
(13)
►
d’abril
(4)
►
de març
(14)
►
de febrer
(14)
►
de gener
(17)
►
2010
(93)
►
de desembre
(9)
►
de novembre
(14)
►
d’octubre
(19)
►
de setembre
(12)
►
de juliol
(15)
►
de juny
(24)