21 de juliol 2017
Recull crítiques Grec 2017: «Calígula», d’Albert Camus. Dramatúrgia de Mario Gas. Traducció: Borja Sitjà. Interpretació: Pablo Derqui, Borja Espinosa, Mònica López, Bernat Quintana, Xavier Ripoll, Pep Ferrer, Pep Molina, Anabel Moreno i Ricardo Moya. Grec 2017. Anfiteatre Grec Montjuïc, Barcelona.
Recull crítiques Grec 2017: «Calígula», d’Albert Camus. Dramatúrgia de Mario Gas. Traducció: Borja Sitjà. Interpretació: Pablo Derqui, Borja Espinosa, Mònica López, Bernat Quintana, Xavier Ripoll, Pep Ferrer, Pep Molina, Anabel Moreno i Ricardo Moya. Escenografia: Paco Azorín. Il·luminació: Quico Gutiérrez. Figurinista: Antonio Belart. Música original i espai sonor: Orestes Gas. Edició d’imatges i ajudantia d’escenografia: Alessandro Arcangeli. Caracterització: Toni Santos. Ajudantia de direcció: Montse Tixé. Ajudantia de vestuari: Maria Albaladejo. Direcció de producció: Amparo Martínez. Cap de producció: Maite Pijuan. Producció executiva: Marina Vilardell. Ajudantia de producció: Cristina Moral. Cap de l’oficina tècnica: Moi Cuenca. Coordinació tècnica: Carles Capdet. Regidora: Anna Gas. Tècnic de llums: Paloma Parra. Tècnic de so: Guillem Rodríguez. Tècnic maquinista: Joan Bailón. Construcció de l’escenografia: Taller d’escenografia de Sant Cugat. Confecció del vestuari: Goretti i Sastreria Cornejo. Una coproducció del Grec 2017 Festival de Barcelona, el Teatre Romea i el Festival Internacional de Teatro Clásico de Mérida. Direcció: Mario Gas. Amfiteatre Teatre Grec Montjuïc, Barcelona. Del 20 al 23 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Utopia». Dramatúrgia: Pau Masaló i Ferran Dordal. Interpretació: Cristina Arenas, Eduard Autonell, Melcior Casals, Marina Congost, Àlex Moreu i Júlia Rodón. Sala Hiroshima. Grec 2017. Barcelona.
Recull crítiques Grec 2017: «Utopia». Dramatúrgia:
Pau Masaló i Ferran Dordal. Interpretació: Cristina Arenas, Eduard Autonell, Melcior Casals, Marina Congost, Àlex Moreu i Júlia Rodón. Escenografia i vestuari: Joana Martí . Producció: Eduard Autonell. Una producció del Grec 2017 Festival de Barcelona i la Companyia Ignífuga. Premi Adrià Gual 2016 de l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona. Amb la col·laboració de Fabra i Coats Fàbrica de creació. Direcció: Pau Masaló. Sala Hiroshima, Barcelona. Del 18 al 20 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Trànsit & Cuba», de Maria Rovira. Artista convidada: Marianela Boán. Mercat de les Flors, Grec 2017. Barelona
Recull crítiques Grec 2017: «Trànsit & Cuba», de Maria Rovira. Artista convidada: Marianela Boán. Interpretació: Ballarins de la companyia Trànsit i del Ballet Acosta Danza. Una producció Promo’art & Bustamante, amb la col·laboració de CREA. Grec 2017. Sala Maria Aurèlia Capmany, Mercat de les Flors, Barcelona. Del 20 al 21 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Ones». Autoria: Ona Beneït. Interpretació: Ona Beneït. Direcció: Joan Fullana. Sala Pina Bausch. Mercat de les Flors, Grec 2017. Barcelona.
«Ones». Autoria: Ona Beneït. Interpretació: Ona Beneït. Dramatúrgia: Creació col·lectiva d’Ona Beneït, Joan Tomàs Martínez i Joan Fullana. Escenografia i disseny de la il·luminació: Col·lectiu Ones. Vídeo: Ona Beneït. Ajudantia de direcció: Joan Tomàs Martínez. Producció: Col·lectiu Ones i El somni Produccions. Una producció de Col·lectiu Ones amb el suport d’ILLENC. Direcció: Joan Fullana. Sala Pina Bausch, Mercat de les Flors, Barcelona. Del 18 al 19 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Històries d’Istanbul, a contrapeu», de Yeşim Özsoy. Dramatúrgia i traducció: Carles Batlle. Interpretació: Mercè Arànega, Jordi Martínez, Carles Gilabert, Magda Puig, Francesc Ferrer i Elena Fortuny. Espai Lliure, Teatre Lliure Montjuïc. Grec 2017. Barcelona
Recull crítiques Grec 2017: «Històries d’Istanbul, a contrapeu», de Yeşim Özsoy. Dramatúrgia i traducció: Carles Batlle. Suport a la traducció: Yildiray Ileri. Interpretació: Mercè Arànega, Jordi Martínez, Carles Gilabert, Magda Puig, Francesc Ferrer i Elena Fortuny. Composició musical: Nuu (Guillem Llotje i Aida Oset). Escenografia: Adrià Pinar. Vestuari: Rosa Lugo. Disseny de la il·luminació: Adrià Pinar. Disseny del so / Concepció sonora: Nuu. Ajudantia de direcció i assistent de moviment: Andreu Martínez. Ajudantia d’escenografia i atrezzo: Maria Alejandre. Realització de vídeo: Erol Ileri – Bonobo Films. Direcció tècnica: David Pascual. Producció: Carles Manrique-Velvet Events. Fotografies i disseny gràfic: Clara Pousa. Distribució: Elena Blanco-Magnetica Management. Direcció: Joan Arqué Solà. Una coproducció del Grec 2017 i Velvet Events S.L. Espai Lliure, Teatre Lliure Montjuïc. Del 13 al 16 de juliol... [+ crítica]
20 de juliol 2017
«CabaretA», de Maria Molins i Bárbara Granados. Dramatúrgia: Joan Maria Segura, Bárbara Granados i Maria Molins. Composició i direcció musical: Bárbara Granados. Intèrprets: Maria Molins, Bárbara Granados, Dick Them i Miquel Malirach. Disseny vestuari: Irantzu Ortiz. Disseny il·luminació: Marc Salicrú. Disseny so: Marc Santa. Disseny escenografia: Joan Maria Segura. Ajudant vestuari: Silvia Iglesias. Alumna en pràctiques: Magdalena Capellà. Producció executiva: Júlia Simó. Direcció tècnica: Xavier Xipell “Xipi”. Fotografia: David Ruano. Premsa: Joan Estrada. Distribució: Elena Blanco-Magnetica Management. Direcció: Joan Maria Segura Bernadas. Producció: Grec 2017, Sala Muntaner i Velvet Events S.L. Amb la col·laboració del Teatre Sagarra de Santa Coloma de Gramenet. Sala Muntaner, Barcelona, 19 juliol 2017.
Reivindicar el Paral·lel —no vull dir pas les obres de remodelatge de les rotondes del segle XXI sinó el vell Paral·lel canalla dels anys 20 i 30 del segle passat— és un exercici sa i recurrent en el teatre català que afortunadament reapareix de tant en tant. I és que no hi ha res millor que engrandir els mites per mantenir-los vius i per continuar circulant per aquest món fins a convertir-nos en un esquelet, com l'esquelet, peça de facultat de medicina, que hi ha entre l'utillatge teatral d'aquest espectacle. Per cert, i no és malastrugança, però que consti que ja en són tres o quatre, els esquelets del Grec 2017, si sumem al de «CabaretA» els que també formen part, en os i os, de la banda de música de «Bodas de sangre» de La Perla 29. Aquí, l'esquelet de «CabaretA» és un personatge més que, en clau de titella gegant, tindrà el seu moment de glòria sota la manipulació de l'actor i músic Miquel Malirach: «Que tinguem salut», proclama l'ànima en pena! «CabaretA» és un espectacle fresc, divertit, breu, amarg com una ametlla borda i dolç com un gelat d'estiu... [+ crítica]
15 de juliol 2017
Recull crítiques Grec 2017: «Clean City». Autoria i direcció: Anestis Azas i Prodromos Tsinikoris. Dramatúrgia: Margarita Tsomou. Interpretació: Lauretta Macauley, Rositsa Pandalieva, Fredalyn Resurreccion, Drita Shehi i Valentina Ursache. Sala Fabià Puigserver, Teatre Lliure Montjuïc, Barcelona.
«Clean City». Autoria i direcció: Anestis Azas i Prodromos Tsinikoris. Dramatúrgia: Margarita Tsomou. Interpretació: Lauretta Macauley, Rositsa Pandalieva, Fredalyn Resurreccion, Drita Shehi i Valentina Ursache. Composició musical: Panagiotis Manouilidis. Escenografia i vestuari: Eleni Stroulia. Ajudantia d’escenografia: Zaira Falirea. Construcció dels titelles: Yiannis Katranitsas. Disseny de la il·luminació: Eliza Alexandropoulou. Disseny del vídeo: Nikos Pastras. Intervenció en el vídeo: Nelly Kambouri. Ajudantia de direcció: Ioanna Valsamidou i Liana Taousiani. Producció: Vasilis Chrysanthopoulos. Suport en la gira: Onassis Cultural Centre-Athens. Una coproducció de l’Onassis Cultural Centre-Athens i el Goethe Institut, dins del projecte Europoly Europoly és un projecte dels Instituts Goethe d'Europa en cooperació amb el Münchner Kammerspiele, Onassis Cultural Centre-Athens, Sirenos-Vilnius International Theatre Festival, Teatro Maria Matos de Lisboa i el Tiger Dublin Fringe. Grec 2017. Sala Fabià Puigserver, Teatre Lliure Montjuïc, Barcelona. Del 13 al 14 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «What is the Word». Direcció, coreografia i interpretació: Constanza Brncic. Sala Pina Bausch, Mercat de les Flors, Barcelona.
«What is the Word». Direcció, coreografia i interpretació: Constanza Brncic. Música: Triadic memories de Morton Feldman, interpretada per John Tilbury. Textos absents: Samuel Beckett. Ajudantia de direcció: Beatriz González Magadán. Disseny de so: Carlos Gómez. Espai escènic: Sara Ojanguren. Disseny de la il·luminació: Cube.bz. Vestuari: Marina Diaz. Producció: Anabel Labrador. Assessorament dramatúrgic: Albert Tola. Fotografia: Roman Rubert. Vídeo de l’espectacle i teaser: Cordelia Alegre i Clàudia Barberà. Una producció de La Sospechosa 2014-2016. Amb el suport de: L’Estruch, Ajuntament de Sabadell, Teatre Sagarra de Santa Coloma de Gramenet i La Caldera Les Corts. Grec 2017. Sala Pina Bausch, Mercat de les Flors, Barcelona. Del 13 al 15 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Man Ray». Coreografia: Meritxell Barberá i Inma García. Sant Andreu Teatre SaT, Barcelona.
Recull crítiques Grec 2017: «Man Ray». Coreografia: Meritxell Barberá i Inma García en col·laboració amb els ballarins. Ballarins: Cristina Reolid, Cristian Arenas, Miguel Ángel Fernández, Víctor Fernández, Kilian García, Cristian González, Jon López, Joel Mesa, Martxel Rodríguez, Mauricio Pérez. Mestre repetidor: José Belda. Assessorament artístic: Roberto Fratini. Vestuari: Estudio Savage. Acompanyament dramatúrgic: Eva Zapico. Composició musical i sonora: Caldo (David Barberá). Direcció i interpretació musical: Caldo. Moviment: Taiat Dansa. Direcció tècnica: Pablo Fernández. Disseny i creació de l’espai escènic: Lluís Crespo. Disseny de la il·luminació: Ramón Jiménez. Management i producció: Diego López. Relacions internacionals: Marta Fernández. Disseny gràfic: Pilar Estrada. Grec 2017, l’Institut Valencià de Cultura, el Ballet de la Generalitat, Taiat Dansa i Sagunt a Escena 2017. Sant Andreu Teatre SaT, Barcelona. Del 13 al 14 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Perra de nadie». Creació i interpretació: Marta Carrasco. Grec 2017. Sala Hiroshima. Barcelona.
Recull crítiques Grec 2017: «Perra de nadie». Creació i interpretació: Marta Carrasco. Col·laboració artística (Vigilants de la nit): Dominique Falda. Direcció i dramatúrgia: Marta Carrasco, Pep Cors, Antoni Vilicic. Creació de la banda sonora: Marta Carrasco. Muntatge musical: Joan Valldeperas. Direcció musical: Marta Carrasco. Escenografia: Marta Carrasco. Urban coreography: Albert Hurtado. Vestuari: Pau Fernández i Cia. Marta Carrasco. Disseny de la il·luminació: Quico Gutiérrez. Disseny del vídeo: Jose Prados. Producció tècnica: Antoni Vilicic. Producció audiovisual: Jose Prados. Fotografia: David Ruano. Una producció de la Companyia Marta Carrasco. En coproducció amb el Centre Cultural Vilanova del Vallès (CC.VV.). Grec 2017. Sala Hiroshima. Barcelona, 2017. Del 12 al 14 de juliol... [+ crítica]
14 de juliol 2017
«Un tret al cap», de Pau Miró. Intèrprets: Emma Vilarasau, Imma Colomer i Mar Ulldemolins. Escenografia: Sebastià Brosa. Vestuari: Berta Riera. Disseny il·luminació: David Bofarull. Caracterització: Toni Santos. Construcció escenografia: Xarli. Espai sonor: Marta Folch. Vídeo: Taller Estampa. Alumna en pràctiques: Gerard Jaurena. Ajudant direcció: Alícia Gorina. Direcció: Pau Miró. Grec 2017. Sala Beckett, Barcelona, 13 juliol 2017.
L'any 2004 «plovia» teatralment a l'antiga Sala Beckett de Barcelona. A l'estiu del 2017, al Poblenou fa una calor que bat rècords. Però el dramaturg Pau Miró (Barcelona, 1974), autor d'aquella celebrada i exportada obra «Plou a Barcelona» i també de «La trilogia animal» o la més recent «Victòria», recorda que la pluja, en la veu introductòria de la principal protagonista, la Periodista (Emma Vilarasau), a vegades és el detonant d'una decisió radical, potser perquè com cantava en Raimon, «Al meu país, la pluja no sap ploure: / o plou poc o plou massa; / si plou poc, és la sequera, / si plou massa, és la catàstrofe.» A «Un tret al cap», el dramaturg Pau Miró, sota una subtil pàtina d'humor que, malgrat la malaltia, hi aporta una altra de les tres protagonistes, la Dona (Imma Colomer), amaga una «sequera» i una «catàstrofe» personal —o col·lectiva— que també s'ha apoderat per extensió de la tercera protagonista del triangle femení de l'obra, la Noia (Mar Ulldemolins)... [+ crítica]
13 de juliol 2017
«Actes obscens en espai públic (Maneres amenes d’esperar l’adveniment del messies)». Text de Davide Carnevali. Traducció: Albert Arribas. Intèrprets: Mònica Almirall, Màrcia Cisteró, Sílvia Delagneau, Oriol Genís, Antònia Jaume, Sergi Torrecilla. Escenografia i vestuari: Sílvia Delagneau. Il·luminació: Ignasi Camprodon. So: Lucas Ariel Vallejos. Caracterització: Toni Santos. Teaser i vídeo: Roger Vila. Ajudanta producció: Maria G. Rovelló. Ajudanta escenografia: Laura Clos “Closca”. Alumnes en pràctiques del Màster Universitari d’Estudis Teatrals de l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona (direcció i dramatúrgia): Silvana Pérez i Georgina de Yebra Pintó. Direcció: Albert Arribas. Grec 2017. Sala Petita, Teatre Nacional de Catalunya, Barcelona, 12 juliol 2017.
Si aquest espectacle s'hagués presentat en una galeria d'art o un espai polivalent d'activitats multidisciplinars artístiques diríem, sense cap mena d'escrúpol, que és una performance. Però com que s'ha estrenat dins de la programació de final de temporada del TNC i, a més, sota el paraigua del Grec 2017, el qualificatiu es pot mal interpretar. Però sí que cal advertir que, malgrat el punt de partida de l'obra —la pel·lícula «Teorema», del 1968, de Pier Paolo Pasolini, amb Silvana Mangano i Terence Stamp, entre altres intèrprets, i música d'Ennio Morricone—, la versió teatral que n'ha fet el dramaturg Davide Carnevali (Milà, Itàlia, 1981), establert i relacionat amb el sector teatral català, i que ha adaptat al català el director Albert Arribas (Blanes, 1981) té realment molt de performance i, malgrat això, manté l'equilibri just entre el contingut textual de caire críptic i aire intel·lectual —combinatòria de Pier Paolo Pasonili, Walter Benjamin i textos bíblics— i la posada en escena, amb un cert ús i abús del farciment d'utillatge i maquinària escenogràfica, però també amb una mesurada direcció d'actors que la trama ha deixat que actuïn gairebé en solitari, amb pastilles idònies per a cadascú d'ells —amb breus minimonòlegs— però també en "solidaritat" amb el conjunt de la companyia... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Les véritables aventures de don Quichotte de la Mancha», de Philippe Soldevila, a partir del text de Miguel de Cervantes.Almeria Teatre, Barcelona.
Recull crítiques Grec 2017: «Les véritables aventures de don Quichotte de la Mancha», de Philippe Soldevila, a partir del text de Miguel de Cervantes. Intèrprets: Victor Alvaro, Savina Figueras, Pierre Robitaille i Nicola-Frank Vachon. Músic en escena i compositor: François Leclerc. Concepció de les marionetes: Pierre Robitaille. Escenografia i il·luminació: Christian Fontaine. Vestuari: Érica Schmitz. Realització del vídeo: Marilyn Laflamme. Integració i programació del vídeo: Marc Doucet. Assessoria de moviment: Geneviève Dorion-Coupal. Ajudantia de direcció i subtítols: Léa Touzé. Maquillatge: Élène Pearson. Pintura i perruqueria de les marionetes: Zoé Laporte. Equip de construcció de les marionetes: Pierre Robitaille, Marie McNicoll, Zoé Laporte i Geneviève Bournival. Ajudantia d’escenografia i accessoris: David Mendoza. Construcció de l’escenografia: Alain Gagné (Québec), Art Coolers (Espanya). Sastreria: Hélène Ruel. Ajudantia de vestuari de les marionetes: Laurelou Famelart, Valerie Gagnon-Hamel, Jeanne Lapierre Tall: Judith Fortin. Enregistrament de vídeo: Hugo Pothier. Fotos d’assaig i funcions: Stéphane Bourgeois. Foto del cartell: Nicola-Frank Vachon. Direcció de producció (Québec) i producció delegada: Marc-Antoine Malo. Ajudantia de direcció de producció (Québec): Sophie Côté. Direcció de producció (Barcelona): Savina Figueras. Direcció de gira: Jo-Anne Sanche. Direcció tècnica i so: François Leclerc. Il·luminació i vídeo Périscope (Québec): Alexandra Gendron. Il·luminació i vídeo (Espanya): Juantxi Fernández. Direcció artística: Philippe Soldevila, Pierre Robitaille, Victor Alvaro. Una producció del Grec 2017, Théâtre Sortie de Secours (Québec), Pupulus Mordicus (Québec), Gataro (Catalunya) i Fundación Festival Internacional de Teatro Clásico de Almagro (Castella-la Manxa). Direcció: Philippe Soldevila. Almeria Teatre, Barcelona. De l’11 de juliol al 6 d’agost... [+ crítica]
12 de juliol 2017
Recull crítiques Grec 2017: «Tender napalm», de Philip Ridley. Direcció: Pau Roca. Companyia Sixto Paz. Sala Beckett, Barcelona.
Recull crítiques Grec 2017: «Tender napalm», de Philip Ridley. Traducció: Adriana Nadal. Intèrprets: Ariadna Cabrol, Pau Roca, Anna Pascual, Wanja Kahlert i Adrià Montaña. Espai i il·luminació: Guillem Gelabert. Moviment: Mercedes Boronat. Col·laboració moviment: Guillermo Weickert. Disseny il·luminació: Guillem Gelabert. Espai sonor: Txume Viader. Construcció escenografia: Alambic Creativitat Tècnica. Construcció làmpades: Luminosos Viloro. Producció: Gerard Belenes, Adriana Nadal. Màrqueting: David Costa i María Antolín. Ajudant de direcció: Jan Vilanova Claudín. Direcció: Pau Roca. Companyia Sixto Paz PSiRC. Grec 2017. Sala Beckett. Barcelona. Del 8 al 16 de juliol... [+ crítica]
11 de juliol 2017
«Beware of pity (La impaciència del cor)», de Stefan Zweig. Versió / adaptació: Simon McBurney, James Yeatman, Maja Zade i els membres de la companyia. Interpretació: Robert Beyer, Marie Burchard, Johannes Flaschberger, Christoph Gawenda, Moritz Gottwald, Laurenz Laufenberg i Eva Meckbach. Escenografia: Anna Fleischle. Vestuari: Holly Waddington. Disseny il·luminació: Paul Anderson. Disseny de so i concepció sonora: Pete Malkin. Col·laboració disseny so: Benjamin Grant. Disseny vídeo: Will Duke. Codirecció: James Yeatman. Direcció: Simon McBurney. Una coproducció de Complicité and Schaubühne. Grec 2017. Sala Fabià Puigserver, Teatre Lliure Montjuïc, Barcelona. Del 8 al 9 de juliol.
Un muntatge teatral com «Beware of pity» —llegiu aproximadament: «Aneu amb compte amb la compassió»—, basat en la novel·la de tesi d’Stefan Zweig (Viena, Àustria, 1881 - Petrópolis, Rio de Janeiro, Brasil, 1942), titulada «Ungeduld des Herzens», traduïda de l’alemany al català per Joan Fontcuberta amb el títol «La impaciència del cor» (Quaderns Crema, 2010), una de les obres del llegat del malaguanyat editor Jaume Vallcorba —gairebé es podria dir, editor-recuperador de l’obra de l’autor austríac— requereix que els espectadors coneguin damunt per damunt, i molt millor si l’ha llegida íntegra, la trama que l’autor hi destil·la. Només així serà capaç de copsar plenament el discurs en V.O. sobretitulada, esclar, que la producció de la companyia anglesa Complicité i l’alemanya Schaubühne porta de gira aquest any per diversos teatres europeus, com el Teatre Lliure de Montjuïc dins el Grec 2017... [+ crítica]
10 de juliol 2017
Recull crítiques Grec 2017: «We love Arabs». Coreografia i dramatúrgia: Hillel Kogan. Mercat de les Flors.
«We love Arabs». Coreografia i dramatúrgia: Hillel Kogan. Interpretació: Adi Boutrous, Hillel Kogan. Música: Kazem Alsaher, Wolfgang Amadeus Mozart. Assessorament artístic: Inbal Yaacobi, Rotem Tashach. Il·luminació: Amir Castro. Direcció: Hillel Kogan. Producció: DDD – www.dddames.eu. Amb el suport del Ministeri de Cultura d’Israel i l’Israeli Lottery Arts Council. Sala Pina Bausch, Mercat de les Flors. Grec 2017. Barcelona. Del 9 al 10 de juliol... [+ crítica]
09 de juliol 2017
Recull crítiques Grec 2017: «Beware of pity (La impaciència del cor)», de Stefan Zweig. Versió / adaptació: Simon McBurney. Complicité and Schaubühne. Teatre Lliure Montjuïc.
«Beware of pity (La impaciència del cor)», de Stefan Zweig. Versió / adaptació: Simon McBurney, James Yeatman, Maja Zade i els membres de la companyia. Interpretació: Robert Beyer, Marie Burchard, Johannes Flaschberger, Christoph Gawenda, Moritz Gottwald, Laurenz Laufenberg i Eva Meckbach. Escenografia: Anna Fleischle. Vestuari: Holly Waddington. Disseny il·luminació: Paul Anderson. Disseny de so i concepció sonora: Pete Malkin. Col·laboració disseny so: Benjamin Grant. Disseny vídeo: Will Duke. Codirecció: James Yeatman. Direcció: Simon McBurney. Una coproducció de Complicité and Schaubühne. Grec 2017. Sala Fabià Puigserver, Teatre Lliure Montjuïc, Barcelona. Del 8 al 9 de juliol... [+ crítica]
08 de juliol 2017
Recull crítiques Grec 2017: «Actes obscens en espai públic (Maneres amenes d’esperar l’adveniment del messies)». Text de Davide Carnevali. Traducció: Albert Arribas. Intèrprets: Mònica Almirall, Màrcia Cisteró, Sílvia Delagneau, Oriol Genís, Antònia Jaume, Sergi Torrecilla. Teatre Nacional de Catalunya, Barcelona.
«Actes obscens en espai públic (Maneres amenes d’esperar l’adveniment del messies)». Text de Davide Carnevali. Traducció: Albert Arribas. Intèrprets: Mònica Almirall, Màrcia Cisteró, Sílvia Delagneau, Oriol Genís, Antònia Jaume, Sergi Torrecilla. Escenografia i vestuari: Sílvia Delagneau. Il·luminació: Ignasi Camprodon. So: Lucas Ariel Vallejos. Caracterització: Toni Santos. Teaser i vídeo: Roger Vila. Ajudanta de producció: Maria G. Rovelló. Ajudanta d’escenografia: Laura Clos “Closca”. Alumnes en pràctiques del Màster Universitari d’Estudis Teatrals de l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona (direcció i dramatúrgia): Silvana Pérez i Georgina de Yebra Pintó. Direcció: Albert Arribas. Grec 2017. Sala Petita, Teatre Nacional de Catalunya, Barcelona. Del 6 al 16 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Aüc. El so de les esquerdes». Text i dramatúrgia: Carla Rovira. Interpretació: Júlia Barceló, Olga Lladó, Ariadna Peya, Clara Peya i Maria Salarich. Direcció coreogràfica: Ariadna Peya. La Seca Espai Brossa, Barcelona.
«Aüc. El so de les esquerdes». Text i dramatúrgia: Carla Rovira. Interpretació: Júlia Barceló, Olga Lladó, Ariadna Peya, Clara Peya i Maria Salarich. Direcció coreogràfica: Ariadna Peya. Composició i interpretació musical: Clara Peya. Escenografia: Sarah Bernardy. Vestuari: Núria Llunell. Disseny il·luminació: Jordi Berch. Disseny so: Josep Sánchez-Rico. Producció i distribució: Gràcia Camps. Assessorament a la dramatúrgia: Marta Mariñas, Glòria Casas, Abril Frías i Gràcia Camps. Comunicació: Elena Gisbert. Assessorament artístic: Arantza López. Veu en off: Abril Frías. Una producció de Les Impuxibles. Grec 2017. Sala Brossa, La Seca Espai Brossa, Barcelona. Del 7 al 23 de juliol... [+ crítica]
Recull crítiques Grec 2017: «Cementary». Coreografia: Patricia Apergi. Dramatúrgia: Roberto Fratini. Mercat de les Flors, Barcelona.
«Cementary». Coreografia: Patricia Apergi. Dramatúrgia: Roberto Fratini. Interpretació: Ilias Chatzigeorgiou, Nondas Damopoulos, Chara Kotsali, Giorgos Michelakis, Ioanna Paraskevopoulou, Eva Georgitsopoulou. Composició musical: Vassilis Mantzoukis. Escenografia: Dimitris Nassiakos. Vestuari: Vassiliki Syrma. Disseny de la il·luminació: Nikos Vlassopoulos. Ajudantia de coreografia: Dimitra Mitropoulou. Una producció de l’Onassis Cultural Center. Coproduccions i residències: Maison de la Danse (Lió), Centro Cultural Villa Flor (Guimaraes) i O Espaço do Tempo (Montemor-o-Novo). Amb el suport del Ministeri Grec de Cultura i Esports. Grec 2017. Aerites Dance Company. Sala Maria Aurèlia Capmany, Mercat de les Flors, Barcelona. De l'1 al 2 de juliol... [+ crítica]
Subscriure's a:
Missatges (Atom)